Halloween 2011

Vart osäker om jag skulle gått tidigare då jag liksom inte vetat någon av mina vänner som ska gå.. Alla är så fruktansvärt tråkiga! Tycker Halloween/maskerad är skit kul ;P Klumpen ska troligtvis med, hoppas! Men annars så blir det väl att jag sammanstrålar med Mathias och hans kompisar.. Minst lika roligt de! Jag fick hem min dräkt i fredags och VILKEN BESVIKELSE! Inte alls som på bilden och så stor o allmänt SKIT ful, höll på garva ihjäl mig.

Aja, skickar tillbaka den idag.. Har köpte en annan, men vart strul då den var slut i deras affär i Sverige och skulle skickas från England(?) och sen till mig så det var osäkert om jag skulle hinna få den innan den 5/11 då festen är. Men nu har det löst sig, den ska vara hos mig måndag/tisdag nästa vecka ;D Tror verkligen på denna, kommer nog bli bra!

Jag och babe kommer matcha varandra.. Hehe, gulligt va? :P Har alltid velat ha en kille att matcha med och äntligen så har man det ;P Mysis. Jag har nästan identisk outfit som han bara att min är tjej modell (: Kommer nog bli jätte bra.. Måste bara se till att hitta någon som kan hjälpa mig med håret, jag är så kass på det! Ruffsigt och lockar ska jag ha, sen skulle man haft någon som är duktig på ögonskugga också då jag vill ha ganska mycket sotade ögon.. Men meeen. Får se vad jag skrapar fram ;P


Ska någon utav er gå? Om ni vill ha mer info om festen så sök på Facebook (Halloween 2011 - Engeltofta), alla är välkomna! Dock 18+..

Längst till vänster på bilden har ni Denice som vann förra årets "Bästa utklädnad"
Måste ju säga att Matte och hon passade otroligt bra ihop den kvällen ;P (Hennes pojkvän)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback