Den dagen du tar mig för givet, kommer bli den dagen du förlorar mig

Som ni ser i inlägget under fortsätter jag att trilskas med Mathias om att vi ska skaffa kissemiss.. Men icke ): Jag som redan har börjat planerat massor.. Tex ska jag snickra en fin och rymlig "kattkoja", hehe. Då katten kommer vara utekatt (självklart inne också) så kanske den inte kommer in varje kväll för den är ute på galej så ska han fortfarande kunna komma in i värme och mat.. Därför ska jag spika en kattkoja med kattlucka, en såndär kattlucka som bara öppnas utav min katt så ingen annan tar sig in.. Det finns massa olika varianter, antingen via chip, magnet som sitter på halsbandet, eller nå infraröd grej (: Hur bra? SKIT BRA! Baileys ska katten heta iaf, och vara en hane.. Helst lite extra lurvig också, lite blandning av norsk skogskatt kanske :D



Aja, igår hämtade jag upp Lina efter jobbet, åkte till Maxi och handlade massa grönsaker o dipp inför ikväll.. Köpte även hårfärg, två stycken.. Ist för att blondera utväxten så testade jag att färga den blond och sen lägga i lite slingor, dock vart klockan mycket så slingorna gör v i dag.. Kommer nog bli skit bra!
Ikväll är det dags för Fredagsmys DeLux med dom härliga! Ska ha Twilight maraton, mohaha. Snacka om att bli småfjortisar på nytt, i love it! ;D


Ha en fin helg (:

Lina tog mig på bar gärning nä jag gick runt o kolla på kattmat/leksaker

Lina passa på att ta en ego bild också

Ett snyggare par får man ju heelt klart leta efter ;P



Hejsan i höstmörkret!



Nu har jag 2 mysiga tävlingar igång :) Var gärna med och tävla!



Vinn en egendesignad müsli här:

http://lindshe.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-egendesignad-musli-fran-minmusl.html#comment



Vinn ett presentkort på 200 kr här:

http://lindshe.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-hos-on.html#comment



Pusspuss! <3 / Lindshe

2011-10-07 // 20:18:30

Ledsen för sent svar, men tusen tack snälla du! Hoppas du har en fin Söndag! KRAM



Sista chansen att delta i underbara Tävlingen

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment

2011-10-09 // 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback