Bryta, bända, såga, bära, rensa, plocka..

Precis vad helgen har bestått av.. Mamma och family har nämligen fått tillgång till nya huser och här ska rustas! Vi har hållt på från 08.30 till ca 19 både lördag o söndag. Vi har var 7 pers på lördagen och 6 pers på söndagen, allt har gått fort och smidigt.. Vi kom nog längre än vad både Jörgen och mamma hade trott vi skulle.. Hade knappt något att göra ibland på söndagen typ. Det har vart slitigt med samtidigt roligt att få umgås med hela familjen och ha massa mys (: Huset kommer bli så bra när det är klart, tror dom kommer trivas otroligt bra!!

På lördagen när vi var klar för dagen så åkte vi o handlade jag och babe, var skit hungriga och hade inge mat alls hemma.. Beslutade oss för att göra hemmagjord taco-pizza.. Åh jädrans vad god den vart! :D Vi köpte även så vi kunde göra efterrätt, varma hallon och glass. Dock somna vi båda två i soffan typ direkt efter maten, helt slut! Vaknade vid 03:15 och då vart det vidare till sängen.. Vi har så sluut, haha.
Igår kväll efter rivningen så vart det rester från pizzan och se klart på filmen sen dagen innan, självklart kolla vi på Gustafsson 3 trp också.. Så bra!! haha.


Idag åker jag till Stockholn och intar Tekniska mässan imorgon, tåget går ikväll.. Dock osäkert vilken tid. Hemma på imorgon kväll igen (: Ska bli riktigt roligt då jag aldrig stått på en sån stor mässa, och aldrig stått i en monter som utställare. Annars är det ju alltid vi som arrangerar mässorna själva.. Kul, nervöst och spännande :D

Älsking var lite lätt skitig, syns dock inte på bilden.. Syns bara hur snygg han är (;

Sen en bild på mig i rust-kläderna, Sören Thyr brallor som jag snodde åt mig av babe.. Moha. Ska införskaffa mig ett par egna!

Mums-Pizzan ;D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback