Träningsvärk på en helt ny nivå!

Jaa, jävlar säger jag bara! Tror inte ens att jag har berättat om mitt mördar pass med PT'n i måndags! Fyfaan. Haha!

Kör ju fortfarande med henne 1 gång var tredje vecka, och jäävlar vad vi körde i måndags.. Haha! Körde ett helt pass med kettelbell, något nytt för mig.. Har bara kört enstaka övningar ur programet förr.
Passet bestod av "vanliga" kelletbellsving, fulla kettelbell sving, roterande rodd, marklyft, benböj, utfall, utfall med rotation, rysksving, gloria, tresteg armar och en till mage som jag ej kommer ihåg vad den hette.. Riktigt roligt var det, och skjut jobbigt! Körde olika på olika grejer, pendla mellan 8-12 kg.

Men korkad som jag är så hade jag bara käkat en banan sen lunch och tränade med henne kl 20, vilket betdde att jag inte hade ätit på 7 timmar och körde ett riktigt hårt pass.. FY! Detta kände jag verkligen av, kände redan på sista svängen med utfall med rotation hur jag tappad all ork och fick jobbigt att andas..
När vi var klar med allt och skulle köra lite extra mage då vi hade tid kvar så var jag tvungen att sätta mig ner, började svartna för ögonen och susa i öronen, var inte långt ifrån att svimma. Pt sprang och hämta päron åt mig som jag fick trycka i mig, och då kändes det mycket bättre.. Men fortfarande skakig som fan! Fick verkligen lära mig en läxa, nu blir det aldrig med träna på tom mage!!

Men träningsvärken idag då, heelt sjukt! Brukar tycka det är skönt men det här är bara hemskt! När jag skulle gå ner från trappan till parkeringen efter träningen fick jag hasa ner på räcket då benen bara böjde sig, haha.
Igår kändes det i benen, men då var det en skön värk! Jobbigare mot kvällen, gjorde liksom ont bara Mathias kom åt låren med hans knä eller något, måste vara grymt svullen i musklerna. Men idag, jaa.. Det tog väl kanske 2 minuter att ta sig från övervångingen till källaren, kan inte sträcka ut muskeln för fem öre! Usch. Går som att jag har skitit på mig och kan inte sätta mig på en stol ens ;P Detta relaterade att det inte blev nå simmning imorse.. Men ska träna ikväll, allt utom ben! Men har även träningsverk i biceps, triceps och skuldror.. Men skön värk!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback