Skepp o'Hoj

Captain Morgan & Mrs Captain Morgan

(Fast vi alla vet ju att det är ju vi tjejer som bestämer, så jag var förste kapten)

 

Halloween @ Engeltofta 2011


Ja, vi sa på fredagen att vi skulle hoppa Halloweenfesten men vart lite sista minuten ändring..

Drog på oss kläderna och åkte till Jennie o Hampus vid ca 20 tiden, var där ca 2 timmar innan vi gick

vidare till Markus & Sebbe som vi skulle åka med ut till Engeltofta.. Tog en öl där och snackade lite skit innan vi

kom iväg, ÄNTLIGEN! Haha. Babe höll på att lessna ut där ett tag för vi aldrig kom iväg men tillslut åkte vi ifrån 30 skyltarna.

 

Tyvärr måste jag säga att själva festen i sig var en riktig FLOPP, tyvärr.. Det var kö in, det var kö till dansgolvet, det var kö till baren, det var kö till toaletten, det var kö ut.. Ja, det gick knappt att röra sig där inne. Och när jag säger kö, då menar jag ingen vanlig krogenkö utan en kö som du inte ens ställer dig i och nästa hellre kissar på dig. haha! Nädå, men det var bara kaos.. Fine om det hade vart "organiserat kaos" men det var det inte. Till och med en av arrangörerna sa att det hade gått över styr, dom hade släppt in över 500 pers tror jag det var och dom fick ha max 300 i lokalen. Då kan ni ju förstå hur trångt det var!

 

Men hursom, Halloween/maskerad är ju alltid kul.. Right!? Kul att träffa folk som man sällan träffar, se vad alla klätt ut sig till och att verkligen alla klär ut sig och vissa lägger ner sjuuukt mycket tid på sina outfits! Så jäkla kul är det. Och nästa gång verkligen hoppas jag att dom begränsar antal inbjudningar och insläpp och få tillbaka det där sjukt roliga som var första året.

Hursom, jag är iaf nöjd & hade kul trots trängsel och kö! :)

 

Halloween @ Engeltofta

Första året: 4 av 5

Andra Året: 3 av 5

Tredje året: 1½ av 5

 




» Emma

Är sjukt gott ibland, men hatar lukten av dom ;P

Hoppas du hade kul på Halloween trots kaoset :P

2011-11-07 // 12:18:37

sv; hihi ja visst är det :D

2011-11-07 // 15:17:09

wiiooo !

2011-11-08 // 02:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback