She's so fake that I bet it says "Made in China" behind her neck.

Jaahap, onsdag igen då.. Har liksom inget vettigt att skriva så jag förstår egentligen inte varför jag skriver?!
Igår åkt jag hem efter jobbet, bytte om och åkte till gymmet.. Kutade mig varm på bandet, haha! Fattar inte vad all min ork kommer ifrån på bandet?! Har inte jag kass kondition?! Hursom, så skönt att puscha sig själv! Körde ett grymt bra biceps, triceps, mage och rygg pass förutom konditionen. Försöker jobba mest på förbränning och kondition nu faktiskt, måte komma igång med flåset!
Efter gymmet vart det en 20 minutare till solarieöarna, köpte mat från Fredrik Åkare, haha. Ni som inte ätit deras Grekiska sallad MÅSTE göra det, den är så jääävla god!
Ikväll blir det "kortkurs".. Har skjutit på det i 3-4 år tror jag, sånt där terränkort/skoterkort.. Har ju skoter och har faskien inte åkt skoter på jaa, lätt 4 år.. Pinsamt! Och nu för andra året i rad tror jag det blir ska vi ha skotrarna stående upp i fjällen hela vintern vid "stugan", perfekt! Bara åka upp och åka jue! Men känner faktiskt att jag vill ha kort när jag ska köra i fjällen så idag börjar jag, Moa och Martin på kurs :D


Ja tack?!



Missa inte mina tävlingar där du bland annat kan vinna presentkort och klicka hem ett par Jeffery Campbell mycket billigare, tandblekande munskölj från BrilliantSmile eller en Smoky Eye palett från Too Faced! :)



COMING UP: vinn din egna Onepiece, nytt sammarbete med Rapunzel Of Sweden och Reztart!

/ http://flavoured.se/category/tavlingar.html

2011-11-03 // 08:10:40

Haha, kanske ett kort, eller inte ;) we will see! jag skickar klanning till dig pa facebook sa far du saga vad du tycker :) pussss

2011-11-03 // 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback