Önskelista

En liten önskelista så här inför jul o grejer, till dom som känner att dom vill köpa en julklapp eller två till mig ;P
Hehe, har faktiskt fått ett litet önskemål om en önskelista.. Och önska sig kan man ju alltid ;D
Här kommer det, vill ha allt lika mycket så bryr inte om placeringarna :P


1. Joice K-Pak Shampoo + Conditioner. Och inpackning.
Länk. Länk.


2. Nike, W FREE XT MOTION FIT+
Länk.


3. Jeffery Campbell Spike Lita
Länk.


4. Sängkläder (inte såna från Ikea, utan dom lite dyrare o skönare ;P)
PS. Vi har dubbelsängstäcke..


Sen saker som jag önskar mig, men inte lika mycket som dom över är.
Pengar (inga presentkort!), en Volumaster, kläder, träningskläder, pengar/present kort på PT på fjärran..
Ingenting mer jag kan komma på just nu :P


är det 36 på skor som gäller

2011-11-25 // 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback