Mitt hjärta är ditt

2011-01-22


Senaste tiden, alltså dom senaste 3-5 veckorna har jag blivit så där super kär.. Har hela tiden haft den där nykär'a känslan med Mathias, ända sen januari har kroppen vart fylld med fjärilar och någon slags nervositet.. Men dom senaste veckorna så har det liksom klivit upp till ett nytt trappsteg, jag har ännu mer fjärilar, jag är ännu mer nykär.. Hur man nu kan blivit det? Efter en dag på jobbet så längtar jag ihjäl mig för att få komma hem och pussas & kramas.. Varje kväll vi lägger oss i sängen så får jag ett varmt glädjerus, att få ligga och hålla om, berätta hur mycket jag tycker om honom och bara få vara ”hans” är det bästa som finns. Jag är så lycklig. Han är min lycka.

 

Det som är så kul med att det är jag och Mathias är att jag har länge ”spanat in” honom, ända sen jag gick i 2:an (?) på gymnasiet har jag tyckt att han är grymt snygg när jag sett honom nere i mörkret på Heartbrek typ :P haha. Vi har ju alltid haft några gemensamma vänner, man aldrig hälsat på varandra.. Men jag tror att det var i början av januari som vi var på samma förfest hos Klumpen, han och hans kompisar kom dit och mer än så var det ju inte, jag var ju mitt uppe i ett ”uppbrytande” då med någon annan och visade inget intresse på nått sätt om att jag tidigare spanat in honom.. Sen hände liksom inge mer, vart vänner på fb och träffades inte på någon vecka, sen helt plötsligt kommer det ett mail en fredag och dagen efter så kom Mathias plus vänner över och förfestade med mig och Klumpen, och på den vägen är det.. Sen den helgen har vi vart med varandra varje dag nästa utom när jag var utomlands fem dagar och kanske tio dagar till, snacka om intensive dejting.. Hehe, men vi bodde ju ”grannar” så det är kanske inte så konstigt :P Jag klagar då verkligen inte!

 

Den 22/1 2011 var dagen då allt började, det är det datum som ligger mig närmast om hjärtat. Det var då vårt liv tillsammans började.. Mycket har vi vart med om ganska kort tid, både upp och nergångar, och fler lär det bli.. Vad det är än är, så är jag säker på att vi kommer klara det. Innan dig trodde jag inte äkta kärlek existerade, tack för att du visat mig att jag hade fel.

 

Jag älskar dig utav hela mitt hjärta, du är det finast som finns. Min bättre hälft, alltid ska jag finnas vid din sida ♥



» Malin

Söt du är! Och ni är så söta ihop ^^, Jättekul att läsa, för Mathias är ju inte direkt den som berättar sånt där.. iaf inte för mej ;P



Ska försöka kila över med lite slantar till dej imorn! Kram.

2011-11-19 // 01:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback