Julklapps tips till mig

Mohaha.. Här kära syskon, föräldrar eller vem som nu vill, julklappstips till mig!
Vad är bättre att få i julklapp än sånt som man behöver och vill ha men aldrig själv tar sig råd till?




Shampoo & Balsam, ett som verklige behövs på mitt hår tydligen!
Och inpackning + Volumaster Professional Slim.
Ett tips, finns billigare på internet.. Tex www.lyko.se

Update! Redan köpt det shampoo & balsam på bilden,
nu vill jag önska mig detta ist! (Behöver båda!)
LÄNK TILL DET JAG IST VILL HA!


Jag har det där shampoot hemma som jag inte tagit mycket ur alls då det inte alls funkade för mig (fick supertorr hårbotten) använder du det så kan du gärna få köpa mina , har dom där två som kostar 349kr på lyko (300ml flaskorna), du kan få båda för 200kr om du vill ;P

2011-11-23 // 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback