I'm starting to realize that when someone says "I don't care anymore" they care more than ever.

En till helg har gått, i fredags vart det tacos och idol.. Mysigt! Som sagt, älskar fredagarna.. Trött och seg efter en hel arbetsvecka, käka god mat och mysa ner i soffan och vet att imorgon får jag sova uuut :P
I lördags åkte jag och babe på en lite roadtrip på dagen, bort mort Härnösand och till baka.. Hemma vid 18 tiden, käkade lite mat och pussades.. Vid 20 bestämde vi att Simon & Jennifer skulle komma över vid 21, satt hos oss och drack lite innan vi åkte till Kalles och sen vidare till Emma's 25 års fest.. En mycket trevlig kväll och härlga människor.
I söndags var jag och Klumpen o spådde oss, stämde in klockrent på henne men inte ett skit på mig.. Vet inte om hon vart trött efter att hon hade spått Klumpen?! Pengarna i sjön typ.

Sen när jag kom hem var det dags för julpynt, älskar julpynt!! Så nu är advents(jul)gran uppe, lite stakar, tre/fyra större tomtar och massa mysigt.. Även ljusslina på framsida är uppe :D Väntar bara på snön nu! Efter vi var klara med julpyntet så åkte vi hem till mamma och co, drack glögg och sen vart det mat på Cheers. Även lite snö kom, men försvann lika snabbt /=



Årets första lussekatt


Babe ser ut som en jätte bredvid granen ju ;P
image description
Granen när den var klar..


En bild från Emmas fest i lördags.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback