Guys remember: While you sit around and playing Call of Duty all day, your girlfriend is finding someone else to do your duty

 

Näädu, stämmer inte alls med rubriken! Men tyckte den var lite rolig.. Älskling har ju köpt ni COD och sitter o nördar det lite då & då.. Men mig stör det inte alls, jag kan ju kolla på mina kärleksfilmer och alla bra serier som hatar under tiden :D Så jag gnäller inte, men det är klart.. Skulle han spela varje dag från att han kom från jobbet tills vi gick och la oss så skulle jag nog gnälla lite ;P hehe.

 

Yttligare en helg har gått och snart är vi i december månad, men vart är snön?! :O

Hoppas det kommer lite snö innan jul iaf, annars blir det ju jätte trökigt!

Helgen har vart helt vit, deni! I fredags efter jobbet så åkte jag ner på stan, bytte ett par jeans och kollade runt lite, hittade inget vettigt! Efter det åkte vi hem till Mathias mamma & pappa, heja lite och hämtade någon grej babe skulle ha så han kunde spela :P hehe. När vi kom hem så lagade vi tacos och kollade idol, medans jag kollade klart på Idol så spelade Mathias med Matte & Tunnan, han såg så nördig ut! haha. Hade tagit ur linserna också så han lånade mina glasögon ;P

 

På lördag ringde klockan vid 9 tror jag det var, hämtade upp Mathias släp och åkte mot Ockelbo för att hjälpa till att flytta grejer till Falun. Usch, när vi åkte hem där ifrån så slog det mig lite hårdare än vad det gjort innan, har liksom inte riktigt fattat det innan, inte fattat det helt än heller tror jag. Jag HATAR cancer, jag HATAR att det drabbar dom människor som absolut inte förtjänar det.. Jag HATAR allt som har med cancer att göra! Hur kan folk säga att det finns en Gud när det finns sånna sjukdomar i världen?! Cancer borde drabba dom som förtjänar det, väldtäcktsmän, kvinnomisshandlar, barnmisshandlar mm.. USCH! Det är fruktansvärt.

 

På lördag kväll träffade jag Angelica som kommit hem från Turkiet, snackade massa skit och drack kaffe.. Efter det åkte jag hem, käkade tacos rester med babe och myste ner i soffan! Älskar dig ♥ Hämtade även Olga och jag myste med henne i soffan medans babe spelade lite.. Sen kollade vi film vi 3 tillsammans, Olga måste vara den goa'ste hunden som finns, sååå mysig!


På söndag käkade vi middag hos Mathias mamma & Pappa, tog promenad dit & hem, kallt som faan! God mat och trevligt sällskap, som det ska vara (: På vägen hem fick vi sällskap av Mathias syster Malin och Olga, sen kom dom över o kollade film.. Kollade på Rise of the Planet of the Apes, riktigt bra film!!!

 

Söt-Olga (:



sv: Mitt emot typ ur&penn - lite längre inn (vet inte vilken affär som ligger där) men mitt emot iallafall där det ligger/legat? en frisör salong & telefonbutik. Proppfullt med massor av handväskor iallafall förra veckan, många snygga om man letar lite och kikar bakom de som hänger längst fram ;D

2011-11-15 // 17:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback