Everybody deserves second chances, but not for the same mistake.

Jaa, fredag igen då.. Härligt! Igår efter jobbet åkte vi ut till Valbo jag o babe, köpte advent ljusstake!

Blev jätte nöjd, dock hade vi inget att "fylla upp" den med, men åkte förbi Mathias mamma & pappa och fick mossa utav dom,

vart super bra!! Jag längtar som fasiken till på söndag, för gör massa mys!

Vi ska även göra lite julskinka, baka och sånt! Supermys.



Idag är det flytt på kontoret, ska bli jätte kul att komma till nya lokaler! Behövs verkligen,

där vi sitter nu är på tok för trångt då vi växer så (: Plus att vi kommer ner på stan, super härligt!

 


Ha en fin helg allihopa!

 



sv; Åh vad bra! För jag måste gått och blivit känslig då jag aldrig varit med om liknande, dock så ska det ju vara dunder produkter och aldrig hört något dåligt om det innan. Använder deras inpackning (http://beautyplace.blogg.se/2010/february/recension-joico-k-pak-reconstructor.html) den är verkligen grrym så gillar du shampoot och balsamet skulle du säkert älska det med - ett tips bara :) Har vunnit typ 9år irad som bästa inpackning eller nått sånt.



Jag tog min vanliga storlek på spikes skorna då just dom ska vara normala i storlek, dom svarta vanliga tog jag i 40 då de är mindre i storlek men är det just spikesen du är intresserad av så tycker jag att om du pendlar mellan två tar den du använder mest, ska finnas mått på de också så annars får du mäta skorna och sedan kika på internet vilket innermått skorna har :) kram!

2011-11-25 // 11:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback