Do you see me as I see you?

 

Som alla mina vänner vet är ju jag en sån som följer melodifestivalen varje år :P

Tycker det är jätte mysigt.. I början av detta år var ju jag och Klumpen på finalen i Globen också.

Jag fick ju "utmärkelse" på jobbet, Årets säljrookie och då fick jag biljetter o övernattning. Mycket uppskattat!

 

Och nu har dom ju gått ut med vilka som kommer delta i första två deltävlingarna.. Och jag vart väldigt överraskad och glad när jag läste "Dead by April", det trodde jag aldrig! Jätte kul. Dom är grymma! Låter heter Mystery. Såg även att The Moniker, Sean Banan, Thomas DiLeva & Timoteij ska vara med.. Läs mer HÄR om vilka som kommer vara med.

Nu längtar jag efter melodifestivalen och vin på lördagskvällarna.. :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback