Att får vakna på morgonen..

.. Till orden "Aldrig ska vi skiljas åt" efter en natt full med otäcka mardrömmar ger mig lycka och trygghet.

Usch, haft yttligare en natt full med mardrömmar.. Den sista jag hade var verkligen en panik-dröm.
Usch, kan inte ens tänka på den utan att få panik!! Kortfattat om drömmen så var det så att min mamma och Mathias
skulle dö och jag kunde inte göra något alls för att stoppa det. Helt ärligt så i verkliga livet skulle jag inte klara av
att mista varken mamma eller Mathias. Och tanken när jag vaknade var, jag måste bli bättre att berätta för min mamma & familj hur mycket jag älskar dom lite oftare.. Usch. På det sättet är jag rädd för döden, inte själva döden
i sig utan hur döden sårar och lämnar en stor saknad.
FAMILJEN, JAG ÄLSKAR ER.. Mest utav allt på jorden!



Annars då? Jo, jag har blivit lite höst mysig.. Var väl på tiden?! Vart hos frissan och fått en ny frissyr och hårfärg,
jag är super nöjd! Bort med det sommar blonda och nu ist är jag beigeblond typ.. Och en mer raktav klippt frissyr, och även lite kortare.
Var hos Denice på Karlavägen, super duktig tjej! Och önskar henne all lycka till på Gesellprovet på lördag!
Och igår var jag till Glennys och fick nya nagalar.. Dock samma nästan, hehe. Fransk med lite pärlor.. Precis vad
som behövdes i detta gråa och mörka väder.. Lite "upp piffning", och jag är super nöjd!


Googlad på beigeblond och hitta denna bild,
hårfärgen stämmer bra in med min nya!


Tack det var väldigt gulligt :D

2011-11-25 // 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback