Andar & Spöken - "Medium träning"

Jadu, vissa kommer väl tycka att jag är helgalen men det skiter jag i!



Jag tror till 100% på att det finns något mer, mer än vi människor och djur som man kan ta på.. Jag tror på sätt och vis på ett liv efter döden, hela mitt jag och den jag är kan omöjligt bara försvinna bort "puff" när jag dör. Det går inte!

Jag tror på gammla och nya självar, jag tror att efter ett visst antal "omlevnader" så får man lämna jorden och ha en skööön lång semester. Anledningen till att vissa blir kvar här även fast dom är på sin "semester" är för att dom har något dom binder dom kvar.. Kan vara att dom inte är redo att lämna sina barn, dom har "gått vilse", jaa nästa vad som helst. Igår iaf, så var jag med en vän på "Medium träning"..

Henne vi var hos och 3-4 st till har gått en kurs hos Pierre Hesselbrandt och håller nu på att träna upp sin förmåga.. Nästa varje måndag träffas dom, där det alltid är någon ny med att testa sina förmågor på. Jag var där igår, mest för att jag tycker det är intressant hade väl egentligen inga förväntningar eller förhoppningar på något men det märkte jag efteråt att jag hade.. Tyvärr måste jag säga att det igår inte intalade mig så mycket. Jag är ju en sån där lyckliglottad och har alla mina "närmsta" släktingar kvar (tackar gudarna för det!) och därför har jag inte heller förväntat mig att jag hade någon runt mig som jag kunde känna till. Men jag "vet" ju att jag har andra "runt mig", tex hemma.. Som jag vill veta lite om. Men fick inget svart på vitt angående det, tyvärr.

Men där emot.. Jag och Linnea var ju lite besvikna som sagt när vi åkte hemåt men glömde det snabbt och tänkte "självklart är det inte lätt" och eftersom dom här är "nya" så förstår jag hur svårt det måste vara. Men fyfaan vilken natt jag har haft alltså.. Vaknat 10-15 ggr i PANIK, drömt såna mardrömar som utspelade sig på övervåningn hemma, mef människor jag aldrig sett, drömmar som jag inte riktigt idag kan sätta fingret på vad dom handlade om. Har väckt Mathias flera gånger inatt för att jag vart så livrädd, legat och blåhållt honom och vart helt livrädd.. Självklart kan detta vara ett sammanträffande men jag kan inte sluta tänka "kanske hade det med gårdagen att göra"..

Finns det någon mer som tror på Andrar & "Spöken"?


När en av tjejerna gjorde kanalisering på mig fick hon fram detta om anden hon fick kontakt med genom mig..

Tyvärr kan jag inte säga att jag känner igen någon till denna beskrivning..


» Malin

JAAAG TROR! Gud det är så intressant, kan snacka i oändlighet om såna grejer!



Och jag tror absolut att det kan ha varit nått med den där träffen ni var på.. Andarna kan ju söka kontakt på olika vis om dom vill förmedla något, kanske att påverka dej i sömnen är ett sätt? Vissa andar följer ju med i deras tycke "intressanta personer" hem.. så vad som helst kan ju faktiskt hända när man går på sånt där :)



Känner du något hemma? Händer det nå mystiskt ibland? :)

2011-11-10 // 19:09:25
» Linda

Jag trodde inte på sånt där skit förens jag träffade Pierre, vi är gamla grannar så vi hängde ihop lite förut, när han helt plötsligt en dag hemma hos honom sa, från ingenstans så börjar han rabbla namn och siffror och familjehemligheter inom våran familj för mig, herre gud... vart något paff, fick bland annat veta att jag har farfar mer mig, som jag oxå känt av ibland, helt jävla stört är det...



men killen är sjukt säker och luras då fan inte. det kan jag garantera...



hoppas du kommer iväg :)

2011-11-16 // 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback