Whooop whoop

Har är det lika dött som vanligt.. Inte mycket som händer, jobbar, tränar och umgås. Har införskaffat mig en lite PT som ska hjälpa mig med träning och matvanor. Hade första dejten med henne i förra veckan och ska börja köra igång på gymet imorgon. Maten går bättre o bättre, ganska svårt att gå från att äta 1 gång / dag till att äta var 4/5 timme. Träningen har jag smygit igång med, kör mest kondition. Började på gymet i lördagsmorse, körde 1h kondition.. Söndag vilade jag och igår PW i 1h och imorse simmade jag 800m + att jag ska köra en 1h PW nu efter jobbet. Känns riktigt bra, är sjukt laddad! Hinner om man har tur bli lite fit till sommar 2011 :-P

Annars då..?! Finalen av melodifestivalen på lördag, kuul. Är laddad! Jennifer överger mig i några dagar direkt efter, skithög! Aja, mer än så är det väl inte, i guess.... Joo, nästa månad ska det shoppas träningskläder också. Känns nog betydligt roligare att gå o träna i snygga kläder. Ååååh! Så taggad, whooop whop!

Hörs HEJ!

3/4 Tight SEK 299, Reebok - NELLY.COMSP Cuff 3S Pant SEK 499, Adidas Performance - NELLY.COM
CF Graphic Tee SEK 499, Reebok - NELLY.COMLiva Tee SEK 349, Hummel Sport - NELLY.COM

Liva Tee SEK 349, Hummel Sport - NELLY.COMLogo Racerback SEK 299, Röhnisch - NELLY.COM

Sweat Hood Jacket SEK 549, Röhnisch - NELLY.COMMarathon Hooded Jacket SEK 899, Adidas Performance - NELLY.COM

Klicka på bilden för att ta er till sidan dom kommer ifrån



nu kan du få mig så lätt heter den, med håkan hellström!

2011-03-10 // 16:30:21

Snyggt!!:)

2011-03-12 // 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback