Got My Mind Set On You

Men chaaaaa bloggen! tihihii Har ingenting vettigt alls att skriva men eftersom min lillasyrr säger "att.jag.är.sämst.på.att.uppdarera." så får jag väl skriva lite då.

I fredags så åkte jag direkt hem efter jobbet, hooka ihop med någon schysst dude och köpte tacos, lagade tacos och åt tacos. Kollade även på en film, sen hände väl inte så mycket mer.

I lördags ringde klockan 08.30, DAGS FÖR TRÄNING! Åkte och gymma med Mamma o Jörgen i lite mer än 1 h sen käka vi frukost på Lido, eller jag gjorde och dom drack kaffe eftersom tant o farbror hade vart vaken sen tidigt på morgonen. Efter det åkte jag hem, slet av mig kläderna, hoppa in i duschen o dök ner i sängen. Där låg jag och snarka till kl 16 innan jag åkte ut till Skutskär o hälsa på Jonte och planerade kvällen. Vart öl hemma hos mig, bara jag o grabbarna. Riktigt körvgäng! Slutade på heartbreak och hade en riktigt härlig utekväll.

Vaknade på söndagen, strålande sol så varför inte ligga kvar o dra sig en stund till? Upp ur sängen hoppad vi vid 14 snåret, beställde mat och fick hjälp med att skotta av ballen (Balkongen/altanen), test startade grillen (som ska invigas idag för detta år). Myste ner i soffan en stund, Jennifer kom förbi en stund, gick ner o sola och sen hem för att duscha o äta, kollade på solsidan och filmen om det där tåget som inte går att stanna.

Det var min helg det... Intressant?! Nääe, som jag trodde!

Har där emot gjort något bra, ska nämligen sluta röka. Påbörjade mitt avslut igår, 3 cigaretter. Att gå från 10-13/dag till 3/dag är GRYMT så tyst på er som säger nå negativt. Testade även på nikotinplåster, det hjälper. Dock kanske det bara är inbildning men so what!? Grymt om det hjälper. Då det är ett 24h plåster sov jag med det i natt, ALDRIG IGEN! Sjuk jävla mardröm!

 

Det var allt för mig, TACK O HEJ!



HAHAHA du är så jävla kass! du kan ju inte bara göra ett inlägg och sen bara skita i det, du måste ju fortsätta el muppo!! vad ska du göra imorgon föreseten? tänkte om vi skulle mysa eller nått efter min match? :) pussisss

2011-03-25 // 00:03:52
» Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 // 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback