Förkylningsjävel - Vill träna

Jaa, har ju vart förkyld nu i lite över en vecka.. Känns bajs! Hade ju precis kommit igång med träningen, fick grymt resultat bara efter 2 veckor. Har bara vart ute på PW någon gång den här veckan, simmat en gång och grym 1 gång... Blir PT träning ikväll också.

Förkylningen är nästan borta, bara snorig o hosta kvar.. På måndag börjar jag med nya tag! Då är det även dags att fimpa cigaretterna... Får väl ersätta rökningen med träning helt enkelt. Har PT träningar fram till första veckan i maj och då jävlar ska det vara resultat som hette inte duga, denna sommar blir det inge bada i vassen! Inte bara det att det blivit dåligt med träning, har tappat matrutinerna helt nästan.. Glidit tillbaka mina gamla matvanor vilket inte alls är bra, mat 1-2 gg / dag. INTE OK!! Jag som var så duktig. Nu JÄVLAR!

 

Sen en annan sak, sommartid! Är det bara jag som har blivit sjukt trött efter man ställde fram klockan? Kan det vara så eller är det bara inbillning? Är som ett slakt på morgonen och halv trött hela dagarna.. Energilös liksom.

På måndag blir det en kick start igen.. Börjar med uppvärming ikväll med PT träning och imorgon sim på morgonen o gym efter jobbet. Lördag blir nog träningsfri, ska till Falun på Clash of nations antagligen. Grymt!

 



Läste på FB att du har en persolig tränar, vad kostar sånt? skulle fan behöva nå som skrek lite åt mej.. ;)

2011-04-04 // 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback