Har haft en grym första semestervecka! En ...

img_7062 (MMS)

Har haft en grym första semestervecka! En del party, massa mys och imorgon bär det av till Turkland med älsklingen.. Igår var vi hos Tim som fyllde 25, vart ganska blött om man säger så! Hade en jätte trevlig kväll, lyckat som fan! Men nu ska jag packa innan det blir dags att åka ut till furuvik och fira pappa plus att jag själv ska bli firad, är ju borta när jag fyller år på onsdag! Fick även sms av mamma nyss att det kommer en bil och hämtar mig o babe 19.45 på tisdag kväll i Turkiet  för att köra oss till middag med  familjen (: Dom är där nu och åker hem på onsdag.. Ha en underbar vecka, för det kommer viii ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback