Så var julen slut..

Ja, nästan iaf.. Allt julfirande är över iaf! Igår vid 18 rammlade farmor och farfar in,
därefter kom Mackan & Johanna och efter det kom pappa, Anneli, Moa, Toni och Martin. Vart fullt hus!
Efter massa prat, fika och häng så vart det julklapps öppning.. I looove!
Fick tre super sköna tröjor från BikBok, en Kokbok (Leila), ett spel, mitt shampo+balsam+inpakning som jag ville ha,
ett spel (Galenpanna tror jag det hette), en rosa stekpana, ljuslykta, pengar, rosa rattmuff och tillhörande hänga-i-bakspelen-grej.
Väldigt mycket saker fick jag, tusen tack :D
Mathias fick också en julklapp, såna där Kosta Boda glas, 6st.. Jätte fina! Dom ända glas vi saknar
nu är 3st Carolina Gynning vinglas :D SKa köpas efter jul & nyår!

  
 



FAN VA HÄRLIGT!!

hoppas du instagrammar lite under resan :)



min tur att va avis, men jag ska boka ny resa til feb-mars. man fyller ju jämt å då kan man ju nte sitta här inte ;) hihi... KRAM

2011-12-20 // 11:01:49

Japp de gör han ;)

han ä ju med på en himla massa fler bilder å.. coolt att man börjar hänga med gävlebor så där på andra sidan jorden. haha!

2011-12-20 // 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback