Rekord

Hade nog ett nytt besöksrekord igår.. Tror jag?! Vet inte riktigt vad det legat på innan.. :P

Är lite nyfiken, vilka är ni alla? Lägg en kommentar med bloggadress (om ni har) så jag kan få följa er också (:


Igår efter jobbet hade babe lagat mat, käkade lite snabbt innan vi brände ner på stan och köpte en födelsedagspresent till lillebror.. Vart en t-shirt från JC som var för liten. Bättre sent än aldrig
så sladdade vi ut till Furuvik och fikade lite + träffade lite släkt och syskon. Mycket trevligt!

Att mitt yngsta syskon redan är 16 är inte ok, jag börjar faan komma upp i åren.
Och så snabbt som tiden går nu förtiden så kommer jag väl vara 30 på nolltid. Usch nej! Hoppas inte.

Efter fika och mys i soffan så drog vi mot Gävle och gymmet igen, körde ett bra pass igår.
Dock inte så mycket uppvärmning då jag gymmet stänger 21 och jag ville hinna styrketräna lite.
Vart 1km på bandet, lite biceps, triceps, ben, mage och rygg. Ganska blandat.


Idag gick jag upp med babe, pussade han hejdå när han åkte till jobbet och gjorde mig klar.
Hade en mysmorgon för mig själv, granen stod i hörnet och lyste.. Käkade skinkmacka, liten lussekatt och
kollade på adventskalendern. Tror faktiskt att årets kaleder kan vara bra, tyckte det verka så. Tjuvarnas Jul heter den visst.
Efter jobbet idag blir kanske en vända på stan, vi får se.. Annars blir det hem och byta om innan
gymmet bara. Ska köra lite mer kondition idag tror jag, plus ett redigt arm, mage och ryggpass (:


Har ingen bild sen igår så får bli en gammal sommarbild!



Hej=) Fin blogg du har=)

2011-12-01 // 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback