Open books, not legs. Blow minds, not guys.


Haha, vilken gammal låt.. Och vad små dom var :P
Michel och André Matejic

Ja, som nog ingen missat (iaf Gävlebor) så har Bocken redan brunnit..
Tråkigt tycker jag, kunde väl fått stått till efter jul iaf?! Typ brinna upp mellan jul & nyår.
Meen men, ingen jul utan en brinnade bock.. :P

Annars då?! Igår vart det en sväng till gymmet, körde ett bra pass..
Hade lite träningsvärk sen i förrgår så brände så där extra skönt på vissa ställen.
Körde biceps, triceps, mage, rygg, "sida rygg".. Från 12-15x3 repetitioner.
Mage kör jag alltid 25, 20, 15, eller mer, minst 60 totalt.. Igår trodde jag att jag skulle börja grina vid 18,
brände på bra eftersom jag redan hade ett jäkla träningsvärk :P
Blev även 2 km som uppvärmning så vart inge mycke kondition/förbränning..
Ska nog köra 20-30 min förbränning idag.
Efter gymmet så åkte vi och handla, lagade lite mat och sen myste ner i sängen.


Idag blir det gymmet efter jobbet.. Sen så hoppas jag det blir lite tacos och idol!?
Vi pratade om Tacos igår, att man aldrig tröttnar på det? Det är så jäklans gott och jag/vi skulle
kunna äta det säkert 3 ggr/veckan om det inte var så drygt att hacka massa grönsaker..
Kanske känns lite Svensson Svensson med tacos på fredag, men vet ni vad..?! Det skiter jag i!

Ska även baka lite idag, älskar ju julen och tycker faktiskt om att baka också..
Det har jag alltid gjort, och just nu är jag inne i en "bakperiod" :P
Blir nog Dubblemuffins, men ska ha dom där Dumle med julsmak..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback