Kort sammanfattning av 2011

Hur har året 2011 varit för dig? - Haft en jätte bra år!
Bättre än förra året? - Ja!
Har du träffat några nya vänner? - Det har jag, flera stycken.. Kanske inga "bästisar" men mycket bekanta.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? - Ja, detta året har innehållt massa fina minnen!
Har du flyttat under år 2011? -  Nej, men har blivit sambo
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Har nog hittat massa olika..
Har du druckit alkohol? - Ja, det har jag..
Har du kysst en främling? - Nej!

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? - Bästa någonsin ♥
Har du varit kär? - Ja, verkligen!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja, väldigt många gånger!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja :D ♥
Har du haft sex någon gång under året? - Jajamensan!
Har du haft ett hemligt förhållande? - Oj, svårt.. Ibörjan var det väl lite "hemligt"

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej, tacka gudarna för det!
Har någon i din släkt avlidit? - Nej, peppar peppar!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej.
Har du varit i slagsmål? – Nej.
Blivit sårad? – Har jag säkert, men inget jag minns..

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Har jag säkert, inget jag minns dock
Har du skämt ut dig? - Hehe, antagligen!
Har du ljugit för en vän? - Inte ljugit, men kanske vitlögn?!
Har du varit ute en hel natt? - Nipps, längst till 4 tror jag..
Har du blivit tagen av polisen? - Nej!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.


VÄNSKAP.
Har du förlorat en vän? - Ja, det har jag.. Tyvärr.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Njae?!
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för en bästavän? - Nej!
Har du haft en relation med en vän? - What!? Haha. 
Har du många killkompisar? - Vad är många?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback