Julklappar

Jajamensan, har köpte en endast julklapp i år bara :P haha. Det är till syteryster. Men idag ska vi ut till Valbo mm jag och syster för att leta lite.. Får se hur det går. Jag har ju iaf 5-7 julklappar kvar att köpa..

Kommer ju vara borta på jul/nyår så blir inte så mycket julklappar att handla för min del ;P hehe. Skönt!

Men fast man är borta på julen kommer man inte undan julmaten. Tuur, älskar julbord ;P haha.
Julbord med Mathias jobb i lördags, julbord med mitt jobb på fredag, "julbord" med Mathias föräldrar på lördag,
julbord med mormor & morfar mm på söndag och lite julmys med familjen på pappas sida på måndag..
Sen åker vi på tisdag. Haha. Intensiv jul, innan julen ens har börjat. Hehe.

På måndag ska vi vara hemma hos oss, lite glögg och julgofika.. Tips på vad man kan baka?




» kigki

en sådan hund är din mamma upp växt med det är en beagel som hette robban vi tog bort honom året innan du föddes då var han16 år kram

2011-12-12 // 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback