Anyone can make you smile, but not everybody can make you happy.

Äntligen freeedag! Gissa vad jag ska göra idag? Haha. Nej, inte tacos och myskväll.. Julfest med jobbet, vi brukar
alltis ha så kul! Kan ha världens bästa kollegor ja, så det ska bli riktigt roligt ikväll faktiskt.
Det som är mindre roligt är att jag inte vet vad jag ska ha på mig.. Gått igenom stan & Valbo, nada..
Gått igenom hemsida efter hemsida, NADA! Hur fan går det? Vi får se vad jag sätter på mig..
Antingen en röd klänning, en svart eller kanske till och med en grön?! :P Tror det röda.

Igår så jobbad babe över till typ 23, jätte tråkigt är det :P Så jag sysselsatte mig med att baka lite.
Började med dumle muffins, fick kasta dom.. Haha. Jag är så kass på just muffins, resten är jag GRYM på!
Tycker ju om att baka men blir tyvärr inte så ofta! Men igår vart det iaf Hallonmuffins, chokladmuffin,
gräddkola och chokladkola :P Hela tjocka släkten kommer ju på måndag, så håller på att ladda upp lite.
Ska baka lite mer, men det gör jag på söndag.. Hela frysen är full nu. Haha!

Någon som sitter på tips på vad man kan baka?

 



Sv: Haha, ett jättebra startpaket! ^^

2011-12-16 // 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback