All this way

Jaa, idol final igår.. Stod ju mellan Amanda och Robin, svårt val! Jag tycker att Robin har en röst och en stil som passar hos flest och utvecklats mest men Amanda är ju grym! Hon gör om allt till sitt eget, hon är säker på scenen och en grym pipa! Tyckte det var rätt som vann faktiskt, kommer ändå gå bra för Robin!
Tror absolut att det kommer vara 4-5st från Idol som kommer bli stora, Amanda Robin, Moa, Molly och den sär andra som sjöng när Robin klev ut på scenen igår, Amanda P tror jag hon heter va?!


Men idag är det lördag, legat sjuk i två dagar.. Trodde det var en redig influensa på väg då jag haft feber, ont i halsen och värk i hela kroppen. Men verkar som den aldrig slog ut(!) utan drog sig tillbaka, gladare än mig kan nog igen vara! Så ikväll tänkte jag följa med älsklingen på hans julfest, blir lugnt för min del men kommer bli roligt (:


Ha en fin lördag!!



Jag hoppades på Robin eller Moa, men det går nog bra för dem ändå. ^^

2011-12-11 // 01:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback