A friend is someone who's there for you when he'd rather be anywhere else.

Jag ser det snöar, jag ser det snöar.. DET VAR JU ROLIGT, HURRA!!
ÄÄÄÄNTLIGEN! Lite snö, I love it! Hoppas den stannar bara.. Skulle gärna vilja ha lite snö nu innan vi åker
och att när vi kommer hem den 6/1 så är aaaall snö borta. Hur bra skulle inte det vara? Man kan ju fortsätta drömma om det iaf...


Igår vart inte mycket gjort, hem efter jobbet hjälpte babe att kolla runt efter födelsedagspresent till hans syster.
Efter mycket velande och rådfrågning från hans föräldrar så bestämde han sig, håller tummarna att det hinner
komma hem innan helgen!! Men det tror jag, två dagars leverans bara. Jag kan visa er sen, jätte fint.. I love it!

Och idag då, jaa.. Jobb till 17, hem käka lite yoghort, gymmet, sola och laga mat.
Vardagar är alltis på samma samma.. Men efter jobbet & gymmer så orkar jag inget mer,
är liksom klar vid 20-21 att träffa folk och hur kul är det? Då hinnar man ses max 1-2 timmar.. Känns lite ovärt!

Men men, snart är det helg.. :D Fredag blir som vanligt lugn, hoppas jag! Vill jätte gärna se Idol finalen (heja Robin!).
På lördag däremot så är det dags för lite Julfest.. Ska följa med Mathias på hans jobbs julbord, blir nog skoj!
Har aldrig vart på sån stor julfest, på våra fester är vi liksom 12-15 pers.. På deras är dom ca 120 + respektive.
De ä' mycke folk de'! haha. Lite svårt att bestämma vad jag ska ha på mig bara.. Men tror jag kör en ganska
neutral klänning och lägger allt fokus på skorna ist ;P Hittat ett par som jag nog ska införskaffa, om dom sitter bra!
Måste även hitta en julklänning till vårt julbord nästa helg.. Något tips?!



Snart så! Sand mellan tårna, solbränd och väääärme :D



<3 puss

2011-12-09 // 13:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback