11-12-13 Lucia

Ha en fin och mysig lucia allihopa!
Själv hann jag inte kolla något på tv'n imorse /=




2008-12-13, var jag och hälsade på Amanda i Sthlm.. Vi skulle upp tidigt på
morgonen för att hon skulle "leda" sina sångelever på ett lucia tåg för alla högvakter på Slottet
och ute på Drottningholm. 1 timme innan tåget skulle starta så bestämdes det att lucia var för sjuk i feber mm
för att kunna gå tåget.. Så jag fick vara stand in. Haha, det var roligt. Fick stränga order av Amanda att ABSOLUT INTE
öppna munnen och sjunga.. Haha! Men men, när vi gick innomhus på Drottningholm trodde jag att mitt huvud skulle
brinna upp.. Fyfasiken vad stearin jag fick i skallen, men men.. Vill man vara fin får man...
 
Jag var ju lite längre än dom andra tjejerna så mitt "lucialinne" var lite för kort,
och uggs till kanske inte var det snyggaste.. Skiter man väl i ;P
Har tvärr inga bilder från när vi var inne på slotter och Drottningholm.



Du är redan tilllagd står det när jag ska lägga till dig tyvärr , så du är nog redan medlem ;P

2011-12-13 // 13:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback