When your ex says ”You’ll never find someone like me” reply with ”That’s the point”

Dag 2 på jobbet efter semestern (Längtar till 22/12).. Idag var det tungt att kliva upp, men ist för att jag ligger och snosar i 30-40 min som jag gjorde förr kliver jag ipp efter 5-10 min, KORS I TAKET! När Mathias säger hejdå på morgonen är jag helt död, skulle aldrig någonsin klara av att kliva upp vid 6.. Eller gjorde ju det förr, och simma varje morgon men inte en chans att jag gör det dom närmsta veckorna :P

Igår var vi ut till IKEA direkt efter jobbet, köpte rullgardiner till mitt sovrum, äntligen! Inatt var det mörkt och vi (iaf jag) fick en riktigt skön sömn! Efter ikea vart det att fylla på frys och kyl så vi har massa mat, och massa mat de vart det kan jag säga.. Men middag och lunch för två varje dag så behövs det massa mat, speciellt mad tanke på hur mycket Mathias äter, haha. Helt sjukt att så mycket mat kan få plats i den lilla magen ;P

Idag blir det iaf comeback på gymmet, usch vilken ångest men samtidigt grymt taggad på träning! Mitt gymkort gick ut i mitten på semestern och köpte inget nytt.. Dåligt med träning!! Men har inte vart så mycket på hemmaplan heller (dålig bortförklaring). Efter det blir det nog en kaffe och skitsnack med Klumpen eller nått.. Babe ska jobba sent, så tröökigt :P Ha en fin dag!

Min lilla neger igår under storhandlingen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback