Spåtant 13/8 2011

Jag svarade halv sant/falskt på alla frågor då jag inte bill ge henne för mycket info..

Det första jag vänder upp är kärlekens kort, hur kär är du?
Ganska så kär.

Men du har även en annan kille runt dig, vet du vem det är?
Inte en aning!

Du har väldigt stort boende för att bo själv, hur stor är det?
ca 90 kvm.

Skyddar du dig? Eller är du kanske gravid?
Nejnej, har säkraste skyddet man kan ha och är inte gravid.
Du ligger nära ett barn kort så fortsätt skydda dig...

Killen du är så kär i är exakt lika kär i dig, han har bara svårt att visa kännslor.. Låt inte det förstöra!
Bry dig inte om den där tjejen runt honom, han bryr sig inte om henne så då ska inte du heller göra det.

Du är faktiskt farligt när ett barn, säkert att du inte är gravid?
Absolut, inte en chans på världskartan!

Om du ska spela ska du spela på nr 8, 3 och 13.

Vad ska du bli när du blir stor?
Jag vet faktiskt inte.

Det ligger en utbildning för dig, du skulle vara en duktig barnmorska, mäklare och kurator(isk) jobb.

Ovanligt, trött varför är du det? Du dricker lite dåligt med vatten, ändra på det.

Jag ser killen din överallt, du kommer få behålla honom!

Det ligger en resa framför dig, när ska du åka?

Jag tror ni kommer flytta ihop om ett tag..

Den där andra killen runt dig vill ha dig tillbaka men strunta i honom, han är inte rätt för dig!



Nårga till grejer nämne hon med dom stannar mellan mig och Jennifer (-:


» Sanna

Sv: ja vero moda har laddat upp med otroligt mycket snygga grejer till hösten. Så det lär klia i fingrarna att handla där

2011-08-24 // 09:02:15

määh vad är det för hemmlisar då ? / rosen :P

2011-08-24 // 09:42:43

klart jag kommer kolla idag med :D

Jo jag kunde gissa på det. trodde hon skulle vara med igår. så idag är man bänkad igen.

Ska vi ses nån dag? ;)

2011-08-24 // 12:47:51

hihi ett barn nära dig Mimi.

Inget du vill ha ? :P

SKYDDA DIG. haha

vill oxå spå mig, vad kostar det?

2011-08-24 // 13:06:14

svar: okej. Man ska skaffa när man är redo. Ni har ju nyss träffats oxå ;)



Okej, det var billigt. trodde de var dyrare. Men är det samma som du jämt gått hos. Som Hanna gick till eller?



jag skulle vilja gå dit nån gång. Får alla gå dit eller?



ja tiden går så fort, hon växer så det knakar. dagis och allt nu :D

2011-08-24 // 13:23:52

svar: okej. Man ska skaffa när man är redo. Ni har ju nyss träffats oxå ;)



Okej, det var billigt. trodde de var dyrare. Men är det samma som du jämt gått hos. Som Hanna gick till eller?



jag skulle vilja gå dit nån gång. Får alla gå dit eller?



ja tiden går så fort, hon växer så det knakar. dagis och allt nu :D

2011-08-24 // 13:24:07

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-24 // 13:38:07

Visst är det kul att bli spådd?



Det tog mig flera år innan jag hittade "min" spådam. Ifall ni andra fortfarande letar så måste jag bara tipsa om sidan, http://www.spadam.se



Tack för en bra och intressant blogg.



Kram Minnah

2011-12-05 // 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback