So many ways to say I LOVE YOU

Har nog inte visat vad jag hittade en dag när jag kom hem, super fint och gulligt..
Slutade med att jag fälde någon tår!

Första buketten jag fick utav babe, 30 st vita rosor!
Den veckan fick jag två buketter till och med, kom en till senare i veckan med blombud..
Två buketter på 1 vecka och innan hade jag inte fått en ända blomma på 6 månader ;P
Meen, det fanns ju iof en anledning till blommorna men ädnå..

Älskar att få blommor..
Jag känner mig liksom lite speciell och uppskattad på något sätt :P Lite små töntig sådär ja!

Dock ska man inte missbruka och bara skicka eller ge blommor då det hänt något dåligt mm, ett tips till er killar (o tjejer)!!


go kille, den där Mattis. Kommer nog bli en toppensambo tror jag. Kram

2011-08-30 // 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback