Saying "We can still be friends" after a breakup, is like saying "Hey the dog died but we can still keep it."

Vilken helg, var helt slut igår när vi kom hem! Kunde knappt hålla ögonen öppna sista biten på E4:an :P

Fredags efter jobbet åkte jag ner på stan en stund, hem igen, hjälpte/kollade på när babe rensa igenom massa skit, drog till Elin vid 21 för att få två naglar lagade.. Efteråt vart det dusch, packa och gör klart inför lördagen..

Mathias väckte mig vid 0700 och sen åkte vi vid 0800.. Framme i Karlsborg var vi runt 1130 ca och vädret var sådär, varmt men inte mycket till sol.. Kollade jetski tävling hela dagen och chillade, vid 2000 var det dags för middag och party, mycket trevligt! Gick och la oss vid 2 ca och upp på söndag vid 9.

Åkte från Karlsborg vid 10 och nästa stopp var Vaxholm för att åka hem till Tony, killarna skulle sätta backflip efter någons båt och jag fick brumma på vattenskoter, satt inte länge på skotern eftersom jag frös ihjäl, var tvungen att doppa fötterna hela tiden för att inte förfrysa! Men fyfaan vad kul det var, satt bakom Mathias första svängen när vi skulle åka o tanka, hahah.. Inte långt ifrån att jag flög av, skit kul!! Aja, dagen slutade iaf med o st backflips och ett knäckt näsben och en halvjanne jetski som inte ville starta riktigt för att motorn var vattenfylld eller något :P Tonys näsa som rök.
När vi kom hem stanna vi på Willys, packa ur jetski grejerna lite snabbt i vårt (skrev mitt först men nu är det ju faktiskt vårt, svårt att vänja sig ;P) duscha och lagade tacos.. Var så slut båda två att vi släpade oss upp till sovrummet och där var det nybäddat vilket gjorde att sängen var extra skönt. Jag till och med somna innan babe fick jag höra idag, det har nog aldrig hänt förr!

Kortfattat, helgen var riktigt härlig!!

"Vi åker tidigt på lördag så kan du sova medans jag kör" Mm, visst!

 

Babe ute o skuttar, körde lite uppvisning och man är tydligen

tillsammans med Sveriges bästa freestyle åkare.. (Iaf enligt speaker'n) (;

Vaxholm!

Okey, var lite trött jag med på vägen hem men sov dock bara 15 min innan jag blev

väckt av babe och irriterad (morgonhumör?!)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback