Save electricity.. How would you like it if someone turns you on and then leaves?

Freeedag! Fyfasiken vad man uppskattar fredagar mera när man jobbar än på semestern :P

Igår vart det och fixa till bryna lite, vaxa o färga.. Nice! Efter det så vart det en låååång dusch och skrubb, middag med Mathias och en film. Ganska trött idag, sov inte så jätte bra inatt.. Hade någon bredvid mig som inte kunde somna och sprang upp, ner, ut, in, pust, stön, suck, vrid, vänd osv :P Somnade till två gånger så efter jag blev väckt sista gången hade jag svårt att somna medans han låg o snarkade bredvid.. Men men!
En annan sak som är ritkigt nice är att babe har flyttat över sitt internet till mig, vi är ju ALDRIG hos honom längre så då flyttade vi över det plus att han har sina två av tre datorer hos mig.. En av dom kör vi mot tv'n och tidigare i veckan köpte vi ett skit snyggt litet tangetbord.. I löööve it! Första gången jag har "riktigt" internet sen jag bodde hemma, har bara haft sån där dingel eller vad det heter, snikat på grannarna eller kört på mobilen ;-P Riktigt nice faktiskt!

Idag är det jobb som vanligt, efter det ska vi nog ut och äta lite och ta nått glas (stilla törsten lite, vart så törstig sen i onsdags) ;O Jag röstar på Yran eller vad det heter och en langos sen ner på stan, så jävla gott ju! Men babe tycker tydligen inte om det?! Mycket korkat. Men det löser sig nog, får nog som jag vill ändå ;P Mycket mer planer för dagen har jag inte..

Imorgon där emot blir det en tjejdag x 1000!! Jag och Jennifer börjar med att vi ska spå oss 11.30, länge sen nu så jag ser verkligen fram emot det! Efter det blir det lunch på stan, strussa om kring lite, på kvällen blir det grillning och stilla törsten ännu mer o avslutar väl med en utgång av något slag.. Längtar som fasiken faktiskt! Inte igår jag och Klumpen hade en heldag, länge sen vi umgicks själva mer än 1h.. Detta är välbehövligt för oss :D

Söndag är det nog att vara bakis en stund på morgonen sen blir det stan/valbo och shoppa lite träningskläder med babe för på måndag börjar hårdkörningen.. 6 dagar / veckan, vilodag söndagar.. Wööhö!
Ändrade planer, babe drar nog till Vaxholm och kör lite jetski ist, om vädret tillåter så jag får väl hitta på något annat sköj! Får väl dra med mig någon annan o köpa kläder så får babe gå i sina gammal ruttna.. Mohaha! Näädå.


Ha en fin helg allihopa!

Tööööörstig!!

Bild från Alanya

Så otroligt snygg när man är nyvaxad och har färgen i..

Resultatet vart toppen, liiiite för smala kan jag tycka men det ger med sig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback