Running from your problems is a race you'll never win

Helgen är förbi sen ett tag tillbaka, bättre sent än aldrig att berätta om den kanske?! ;P Inte för att det var någon speciell helg, men ändå!

I fredags vart det AW med några kollegor, körde en tävling också som handlade om att ta kort på resturanger efter små ledtrådar, samla ihop bokstäver och ta oss först till restaurangen där tävlingsledarna väntade, riktigt roligt var det! Dock lite fusk vilket resulterad i en andra plats... Suck! Hatar att förlora.
Vid 12-tiden gick vi över till helt enkelt, tog ett glas vin innan jag mötte upp babe i söderbacken, hämtade cyklarna och cyklade hemmåt, härlig kväll!

På lördagen slog vi upp ögonen och kolla ut på regn, regnade heeela jäkla dagen! Efter brunch och soffhäng bestämde vi oss (alltså vid 17 tiden ;P ) Att vi skulle ha Kinect, det där tv-spelet ni vet!? Och så vart det, sladdade ut till Media Markt och köpte oss ett spel + xbox, SJUKT KUL! Joel och David dök förbi först och invigde det, senare på kvällen dök Jennifer och Jörgen upp, åt sushi, drack vin och spelade.. Alltså, vi var anfådda, svettiga och helt slut när det var dags för sängen! Alla som inte har det, KÖP DET!

I söndags drog babe iväg och körde lite jetski på Brämmen medans jag plockade ordning hemma, gjorde ordning min gubbe på spelet och spelade lite grann ;P Vid 18 tiden svängde vi ut till Furuvik för middag och fira världens bästa mormor som fyllt år, kom hem vid 23 tiden mätta och belåtna!


Mycket annat har väl inte hänt, i måndag vart det PW och sen köpte vi Kinect Sports (ännu roligare än dom andra spelen).. Så igår och idag har jag träningsverk, haha! Helt sjukt, mina skuldror säger jag bara.. Så igår efter hemlingby när Tim och Linda kom över för att grilla o sen spela lite så hade jag sjukt ont, ännu värre idag..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback