Love is a thing for two, but there's always a slut who doesn't know how to count

Jepp, vart i slängd i poolen igår hos mamma.

Men men, skratta bästa som skrattar sist (;

 

Igår efter jobbet vart det hem, packa lite och byta om.. Åkte till Willy's och handla lite gott

innan vi åkte ut mot Furuvik och Piren. Vi hade mys-picknick igen ;p

Jag tycker det är underbart, så mysigt och solen låg på.. Trökigt med alla kryp bara!

 

Efter vi myst klart åkte vi förbi mamma och co för att säga hej.. Dom kom

ju hem från Turkiet imorse. Sen hade dom köpt med en onepice till

Mathias som vi hade beställt också.. Hahaha! Nu på kvällarna glider vi runt

hemma i en varsin, ser ut som två teletubbies :P Men dom är ju så skööna!

 

Snart helg också, en hel arbetsvecka avklarad.. Skönt! Det har gått snabbt.

Undra vad man ska göra ihelgen då.. Pratade lite om att bara åka iväg någonstans, stänga av omvärlden!

Öregrund och Roslagsloppet, eller kanske bara en biltripp och mysa en natt.

Kan även bli ut till Limön med babes föräldrar och bara mysa!

Försöker få babe att ta jetskin ut så jag får provköra, hahaha! Men han säger att den är för svårkörd ;P

Men vi får väl se, spelar ingen roll om den är lättkörd eller inte säger jag för jag

kommer ändå inte klara av att köra den om den var lättkörd ;P



Tack :)



och jag vet exakt vart ni picknick myser.

bästa stenen ju !!

2011-08-04 // 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback