Lösenordskydd

Funderar starkt på att sätta lösenord på bloggen, iaf ett tag.. Just nu har jag så mycket i huvudet som jag skulle behöva skriva av mig.. Men vill liksom inte att vem som helst ska läsa det.


Från och med onsdag morgon är det lösenord på bloggen som gäller, skriv på facebook, sms eller min vanliga mail ([email protected]) om ni vill ha lösenordet!

Fram tills dess kommer det nog inte bli så många inlägg...

Tänkt fram och tillbaka.. Skiter i lösenord, det som jag inte vill att alla ska kunna läsa men ändå vill skriva av mig skiter jag bara i att publicera.. Så lätt är det väl med det!


Bra där!

Jag har precis hittat din blogg och tycker väldigt mkt om den så fortsätt och håll det som är för privat nära dig:)

2011-08-28 // 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback