Just wasting my time

Namn: Mimi Christina Gulli Bodin Sjögren
Piercingar: Hål i öronen,
concha, tragus, tunga och två gömda.
Tatueringar: Nej, men bestämt mig för vilken jag ska göra.
Längd: 163-165
Skostorlek: 35-37, hah.
Hårfärg: Blond
Fräknar: Ja, på sommaren.
Motto: Vinnar göra inte annorlunda saker, hon gör saker annorlunda. Det man ger får man tillbaks.
Kär? Som aldrig förr.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, skulle vilja att åren bestod av mer sol o värme.
Vilket schampo använder du? Sunsilk
Vilken parfym använder du? Just nu använder jag den nyaste, Escada - Sunset Heat
Vad är du rädd för? Att bli sårad, småkryp, mörkret..
Gillar du att tvätta? Inte ett dugg.
Gillar du berg- och dalbanor? Oja!

 

Senaste…
Filmen du hyrde? Minns inte.
Filmen du köpte?
Minns inte.
Låten du hörde: Någon på radion som jag inte la märke till.
Låten du laddade ner? Laddar inte ner musik.
Personen du ringde? Mathias.
Personen som ringde dig? Max
TV-program du såg? Gossip Girl imorse till frukosten
Person du tänkte på? Dum fråga, min ros så klart. Haha!

 

Favorit…
Sak att göra: Njuta av allt underbart i livet.
Dryck: Ramlösa / Loka
Kläder: Just nu måste jag säga att det är mina Bench tröjor och onepice. Haha!
Film: Twilight, Disney.
Bil: Mustang, nya modellerna.

Serie: DH, Grey's, Gossip Girl...

 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Jadå.
Gråtit över en flicka? Japp.
Ljugit för någon? Har hänt va.
Varit i slagsmål? Ja, tyvärr.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Inte vad jag minns iaf.

 

Antal…
Gånger du varit kär?
Två
Gånger ditt hjärta brustit? Fler än två, svek o lögner är det värsta som finns.
Hjärtan brustet på grund av dig? Oj, inte en aning.
Tjejer du kysst? Har väl hänt en del när man var yngre, hah.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte många, två-tre kanske?!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger.

 

Senaste…
Boken du läste?
Hundraåringen, grym! 5 av 5
Personen du fick e-mail av? En kollega
Personen du fick brev av? Oj, var väl någon räkning.
Personen du fick sms av? Mathias
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj, har det hänt?! Skilda ju. Mamma o co för 1 v.
Saken du köpte? Framkallning av foton.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback