Joy for life

Saker förändras sakta men säkert.. Och jag bara njuter, trots mina lilla små nervsammanbrott men så säger babe bara "Det är lugnt, det behövs inte". Haha :P

Planen var ju att ihelgen skulle vi till Sthlm på lördag, shoppa o grönan sen på söndag stanna i Vaxholm hos Tony(?) för att grabbarna skulle köra jetski hela dagen och jag skulle få låna Tonys sittmaskin och puttra runt lite vid dom ;P hehe. Men då vädret i Stockholm ska blir så dåligt ihelgen så väljer vi istället att åka ner till Karlsborg, Vättern. Är tydligen en stor och rolig jetski tävling där nere med babes alla jetski-polare.. Ska bli kul, jag har ju aldrig sett en tävling, i något slag. Detta kom vi på imorse och självklart fanns det inte ett ända hotellrum i hela Karlsborg, WTF! Men vi ringde igen för att dubbelkolla och precis då fick dom in en avbokning på andra tråden, SWEET!
Så imorgonbitt brummar vi söder ut och mot Karlsborg.. Den vägen har man ju åkt förr om man sääj! Tibro och Karlsborg är ju "grannbyar".

Men ser fram emot helgen, lite mycket stress idag bara.. Ska hinna ner på stan, packa och rensa ur Mathias kök så det kan börja rivas... Förhoppningsvis är Mathias kök färdigbyggt i slutet på september, iaf så vi planerar.


Och när köket är klart flyttar Mathias ut ur sin lägenhet, räcker över nyklarna till hans syster och flyttar in hos mig. Hah! Kul va? Jag ska bli av med min sambo-oskuld.. Spännande! Men det blir en stor omställning från att alltid bott själv till att göra plats för en människa till, vart ska sakerna få plats?!
Älsklingen är så underbar.. När han ser att jag är på väg att bryta ihop pga av alla grejer så säger han bara "Älskling, det är lugnt.. Vi tar bara dom här grejerna idag så väntar vi med resten imorgon" och ler med ett sånt där "allt fixar sig"-smile.. Och då brister jag snabbt ut i "men vad ska vi göra av det här och det där och dom här, ska vi ha dina eller mina, båda får vi inte plats med, eller?" Då bara kollar han på mig och skrattar, och jag säger "okey, det blir bra det här".. Typ. Han känner nog mig bättre än jag tror ;P

Så igår gick första "lasset".. Eftersom inte jag har något schysst vardagsrumsbord så tog vi över hans, alla hans "elektronikprylar" och nästan alla kläder, hans tv (att ha i sovrummet), PS3 och kuddarna från hans soffa som passa perfekt i soffan i garderoben och i vardagsrummet.. Så vi bestämde att jag är Klädansvarig(+ förvaring & "se till att det är snyggt") och han är Elektronikansvarig så det var mycket att hålla på med igår, kom i säng vid 0100 ca, lite väl sent för att vara vardag tycker jag.
Ser verkligen fram emot det här, känns jätte bra och tror det kommer gå super bra med allt.
Ca en månad kvar sen är jag inte sambo-oskuld längre, weei!

Blivande dörrskylt kanskde ;P hah.




Tänk att Mackan och du blir sambos samtidigt då,

kram på dig snuppan

2011-08-26 // 13:32:52

Tänk att både du och Mackan blir sambos samtidigt, kram på dig snuppan

2011-08-26 // 13:36:44
» Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

2011-08-26 // 15:43:45

Tack så mycket :D

2011-08-26 // 16:08:23

Tack så mycket :D

2011-08-26 // 16:10:08
» Ida

Tack! hoppas också jag blir frisk hehe..



vart ska du flytta då?

2011-08-26 // 16:45:59

Tack :) Ja ändå lägger jag ut väldigt få av alla mina förlängningar. Känns som det blir väldigt mycket hårbilder annars :) haha.



Nä mken mitt bästa tips är att köpa bra hår och gå till nån som kan :) Då kan det inte bli fel :)



Jadu höstdeprission har jag oxå funderat på. Känner inte ens att jag hunnit med sommaren, har inte gjort nåhot annat än jobbat. Har druckit typ 3 grr på hela sommaren, inte ens suttit på en utseservering å knappt grillat. tjooho för sommaren 2011 lixom å nu äre snart vinter.. Woooo... Depp :)

2011-08-26 // 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback