If people are trying to bring you down, it only means that you are above them

Händer inte mycket om dagarna här inte.. Vädret är sådär och det vanliga görs, hittar på saker med babe, små korta uppdateringa med vänner och igår så städa jag hela hemmet, usch det är så jäääkla tråkigt!
Men vi gav oss på en lite utmaning också, gjorde egen glass ;P Jag tycker ju att det är kul att baka o sånt men det blir väldigt sällan.. HÄR och HÄR hittar ni recept på dom glassarna vi gjorde.
Jag rekomenderar ju Cookie Dough, smakar precis på Ben & Jerry's! Dock fuskade vi lite på det receptet.. Ist för att göra själva vaniljglassen själv så vispade jag vaniljsås väldigt länge och hackade i lite daim sen i med degkulorna och in i frysen.. Super god! Tyvärr misslyckades vi med dami/vitchoklad glassen men skit samma ;P Och man behöver inte ha någon jäkla glassmaskin för att göra glass, går minst lika bra utan!


Idag händer inte heller mycket.. Ska klippa lite gräs och kanske ta birt ogräs mellan altanen och väggen!? Men det är ju avklarat på max 1 h.. Sen får vi se vad kvällen bjuder på (:


Have a nice one!

GÅR JU INTE ATT LÄGGA UPP BILDER!! Sällan blogg.se ska krångla...



» Ida

Hästrally är typ som distansritt. Vi red cirka 5-6 mil på två dagar och under dessa mil fanns det stationer med olika utmaningar. Typ backa genom ett L av bommar och sådant. Rätt kul :} och så samlar man poäng på stationerna.

2011-08-10 // 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback