Fredags mail

Får oftast ett mail varje fredag av min kollega med lite roligt och "trevlig helg"..

Detta fick jag idag..


Funderare:

Kan man heta Bo om man är hemlös?
Är det rakvatten i vattenpass?
Om man åker fast för fortkörning, kan man kalla det gasolycka?
I Sverige bor det svenskar, i Danmark bor det danskar. Vad bor det i Peru då? Peruker?
Kallar samekvinnor sin dildo för fusklappen?
Om ett par älskar ute i... naturen, är de uteliggare då?
Kan man kalla fäder som är hemma med barnen, lagar mat och städar för hushållspapper? ;)

Opps....
En make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn, han knappar in: "MIN_SNOPP".
Frun faller ihop av skratt då datorn poppar upp felmeddelandet:
ERROR: NOT LONG ENOUGH



Det sista var ju skit kul, hahaha!


Sv: Jaha, ok. Jag tänkte att du kanske kom från Eskilstuna-området och hade pluggat i Eskilstuna (som jag gjort), men det var visst fel :) I så fall finns det fler med ditt namn eller kanske inte... Min pojkvän bodde annars i Gävle ett tag...



Hahaha, allihopa var ju bra! :D

2011-08-12 // 17:55:11

nä det har jag aldrig testet , har faktiskt aldrig någonsin färgat mitt håt:b hurså? :)

2011-08-13 // 16:22:38

haha :)

2011-08-14 // 16:22:06
» SOFIA

Tack så mycket snälla du. Hoppas allt är toppen med dig och att du får en fin måndag KRAM

2011-08-15 // 01:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback