Follow your heart, but don't forget to take your brain with you

Igår efter jobbet drog vi direkt ut till Sandbankarna (tror jag det heter).. Vi orkade inte åka ända till Brämmen! Iskallt i vattnet, råkade stänka lite på babe vilket resulterade i att bli dränkt, har så många upp på han efter den här sommaren! Efter lite sol o bad åkte vi hem och styrde lite pannkakor + I'm number 4, riktigt bra film! Har ni inte sett den så se den..

Idag runt 17-18 tiden åker vi ut till Limön, var meningen egentligen att vi skulle åka imorgon eftersom vi inte skulle hinna med sista "färjan" men Mathias pappa kommer och hämtar oss i stället (: Blir systemet och packa lite direkt när man slutat.

Ojustja, började dagen med att tappa en koppkaff över mina nya vita converse.. Fick ha dom rena o snygga i 1 ½ timme iaf, rekord?!


 

Min fina ring som jag fick av älsklingen i födelsedagspresent!

Älskar den!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback