Det kallas tvivel, det där som stör, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör

Igår vart det jobb till 16 efter det hade vi friskvård med jobbet, Body combat! Fyfan vad kul, stå och slå, sparka o boxas i en timme.. Snacka om att det var skönt både psykiskt och fysiskt, fick på något sätt rensa ur all "damp" ur kroppen utan att behöva prata. Efter det vart det 6km i hemlingby med mamma och Mathias.. Mamma har köpt nya stavar, såna där man "pressar" ner.. Jag har aldrig tidigare gått med stavar ordentligt, bara testat någon gång men dessa, jäklar vad bra dom var.. Känner i "gäddhänget" idag! Underbart.










Efter hemlingby åkte vi hem, snackade massa saker som är på väg att hända.. Kändes bra, eller känns bra.. Eller jag vet inte. Vissa saker är plus vissa saker är "minus".. Jag vet ju vad jag vill iaf. Vågar man inte chansa kan man heller aldrig vinna, right? Fast man har sina tvivel så tror jag på något sätt att det kommer bli grymt, inte sån stor skillnad typ.


Sen hoppas jag ingen missade min underbara, otroligt talangfulla vän på tv igår?! Du är så grym stumpan, din pipa är one of a kind! You rock girl!
KLICKA IN HÄR OCH HÖR/SE SJÄLVA! -------> http://www.tv3play.se/play/252327/ Eller ni som kan se "youtube fönstrest" nedanför kan ju kolla där!



 



tack ;)



Vet inte om man vågar spå sig. Tänk om hon säger nått som man inte vill veta :P haha.



ja det är roligt att se hur mycket hon lär sig.

2011-08-25 // 11:11:03

haha näe kan inte säga så. blir ju för nyfiken vill ju veta allt :D haha..



Men är mer rädd om hon typ skulle säga att jag och sebbe inte kommer bo ihop om några år osv. kommer ju inte kunna sluta tänka på sånt då ju. hahaha närå.

fyfan va nice. skriv nr till mig. du kan göra det på fb(PM) så ingen annan ser. vad är det man säger när man ringer då. Hej jag vill spå mig. hahah

2011-08-25 // 12:26:27
» Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

2011-08-25 // 13:35:28

sv: tack så jätte mycket! :)



kram!

2011-08-25 // 15:35:22

Hej tjejen, fy fan body combat vill jag oxå gå på, var det nå speciellt för er eller? Ska köpa kort å friskis så fort jag insett hur jag ska få tiden att räcka till haha.



Jadå, det ska inte vara jobbigt att ha löshår i. Jag sköter det inte alls. Haha närå, men har man ett bra hår i så krävs inte mycket. Ju sämre kvalité desstomer jobb. Så dom där extra slantarna kan vara väl värt det! Jag borstar ALDRIG mitt hår. Slänger i lite silikondroppar (orofluido) å sen drar jag fingrarana igenom det nån gång ibland. Tvättar det max 2 grr veckan och har i inpackning vid behov. Thats it :) Men kvalité är a och o för en snygg förlängning om man inte vill behöva arbeta ihjäl sig för enn snygg frilla.

2011-08-25 // 17:59:31
» Sara

Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)

Kramar

2011-08-25 // 19:37:13

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment



P.S HOn var ju grym!!! <3

2011-08-25 // 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback