the Day is here

Idag är det måndag igen, haft en grym helg! Lördagen var underbar, var så där underbart lycklig hela dagen och ett smile på läpparna hela tiden. Vaknade vi väl vid 8, hämta upp dom andra mupparna vid 9 och åkte mot Falun.. Frös en del i början men sen vart det jätte skönt och fick till och med använda solbrillorna lite (: Åkte hem vid 16 o började festa när vi kom hem, jag o Robin åkte hem till mig så jag fick göra mig klar.. Snackade massa skit, åkte till Mia, vidare till Jennifer o sen avslut på heartbreak (: Grym dag!

Idag slutar jag röka också, gått jätte bra hittils idag.. Känner inget sug, skönt! Håller tummarna att det fortsätter likadant!

Ha det bra, hörs HEJ!


Du gör rätt i att sluta röka tycker jag, heja heja!

2011-04-04 // 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback