För hjärtat pumpar utav nitroglycerin

Mitt nya favorit ord.. Nitroglycering, coolt juh.

Jaaha.. Mmhm. Har nada att skriva, tack vara syrr som jag fortsätter skirva annars blir det ett jäääääävla liv ;P


Fredag vart det in o mys med Josefin hemma hos Jonas.. Alkohol vart det i en ganska hög mängd, massa skratt vart det också väldigt mycket av. Vart att gå hem ganska tidigt och efter några långa samtal var jag hemma o kunde bädda ner mig i sängen.

Vaknade glad o ganska pigg på lördagen, väntade in Robin o åkt till Lager 157, Borlänge o Kupolen, vidare till Grisslehamn o hämtade hem syrr.. Vart väl sisodär 63 mil bara. Haha! Köpte bara en jacka i Falun, sen var det mest bara skit. Kom hem vid 12 och plockade upp Dude (moha) på stan vid 1.. Sen vart det hem till han o mysa lite.

Söndagen vart det att sova ut, jätte skönt! Åkte o köpte en sallad o satt på altanen i solen o myste lite.. Sen vart det ut till Owes o kolla ute möbler, svårt det där! Dude lämnade mig vid 15 och jag åkte vidare till Klumpen (Jennifer) snacka skit på ballen o sen åkte vi en sväng ner till Jetski banan, vidare ner på stan för en frappe o skit snack i solen.
Avslutade dagen med tacos i Furuvik och mys hemma i soffan.. Väldigt skön helg!

Älskade klumpedunsen min

Det-är-vår-ego-bild, joooomenvisst!



» Fanny

Fin blogg ! :)

2011-04-18 // 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback