By the way, I wearing the simile you gave me

Så var det onsdag, som är dom en torsdag.. Ledig fredag och jobbar till kl 15 imorgon. Sköönt!

Imorgon drar jag med mig Dude och åker upp till Sälen.. Mamma o co. är redan på plats där uppe. Ska bli skönt att komma bort från Gävle en stund.. Åka lite skidor, dricka några öl och bara mysa. På lördagkväll är tanken att vi ska åka skoter upp på någom restaurang på toppen och äta, mysigt.

Är lite lätt stressad eftersom jag inte hunnit packa och ska ha PT träning ikväll.. Men aja, jag slutar ju en timme innan Dude imorgon så har liiite tid då också (:

Stuga i Sälen till nästa helg under Ski Rocken är också bokad, så jävla nice! Kostar 900:- totalt för två nätter och det är en 6 bäddars stuga.. Blir ju inte ens 200:-/ person. Blir bla Dead by April, Plan Three, Roral Repiblic mm...
Finns platser kvar i Stugan om någon är sugen?! (-;


Jag och Lina en grillkväll

Jag och Klumpen på finalen av Melodifestivalen

Jag med nå kaninöron(?) på melodifestivalen


» SOFIA

Vad roligt att du gillar den, tack för dina fina ord. :) Hoppas du stannar och följer mig via blogloving. Kommer hända massa roliga saker framöver så missa inte det. Önskar dig en fin dag! KRAM

2011-04-20 // 13:12:32
» Jocke

Mimi berätta nu för oss vem personen du kallar dude är.... inte bara ja som är nyfiken verkar det som!!!

2011-04-20 // 15:09:51

Jag skulle gärna följt med och jag är jättesugen!

Man kan inte bli annat när man ser er på bilderna!

Men jag har tyvärr inte tid!

2011-04-20 // 18:08:42
» fanny

Tack så mycket! har inte kommit igån riktigt eftersom jag är ny med att blogga! Hoppas du fortsätter att läsa den och du får gärna ge tips på något favorit resemål du skulle vilja veta mer om! Det hjälper mig bara på traven! (:

2011-04-20 // 18:15:30

hej gumman! Har du börjat bloggat igen? ;) va kul

det är lite olika vad jag brukar ta, beror lite på hur du vill ha den nya designen. men runt 200kr.



kram

2011-04-20 // 18:23:03

Sv: nej jag har faktiskt inte hört något ! lite tråkigt att dom inte kan informera oss om hur det går med appen. men det är som vanligt sega blogg.se :(

2011-04-21 // 09:19:25

Var med och tävla om en invite till blogg svar :D klicka på länken nedan för att komma till tävlingen:

http://binalina.blogg.se/2011/april/tavla-om-en-invite-till-bloggsvar.html#comment



2011-04-21 // 09:19:36

Vad kul med Sälen, verkligen!! :)

2011-04-22 // 16:51:32

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-07-27 // 12:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback