Slutar inte förvånas

Ofta när det är något eller om jag känner något som jag inte ritigt vet varför så läser jag ofta om mitt stjärntecken.. Slutar aldrig förvånas över hur mycket som stämmer in. Var ju några veckor sen jag skrev något om kräfta i allmänhet men ofta gällande kärleken så ställer jag till det för mig själv då jag har svårt att "öppna mig" och visa hur jag egentlige känner, pga av rädsla. Detta hitta jag på en sida, och vet du vad.. Allt stämmer!


Kräftan

Kräftor är kända för att ha ett hårt skal som skyddar deras mycket känsliga personligheter från världen utanför - precis på samma sätt som krabban! Egentligen är du en riktig mjukis och eftersom du är så känslig och lättrörd behöver du känna dig trygg, vilket är anledningen till att du ibland beter dig så defensivt.

Kärleksrelation

Kräftor är verkliga känslomänniskor och mycket försiktiga med att bli förälskade. De är rädda för att bli sårade och behöver känna sig trygga i en relation innan de öppnar sig. Kräftan vill ha ett varaktigt förhållande och gör allt för att hålla fast vid sin partner så snart en relation har inletts.

Matchmaking

StenbockenStenbocken - Varaktig relation! 5 av 5 hjärtan
OxenOxen - Jordnära vinnare! 4 av 5 hjärtan
Kräftan Kräftan - Djup kärlek! 5 av 5 hjärtan
SkorpionenSkorpionen - Omtänksam själsfrände! 5 av 5 hjärtan

Kolla hur det ser ut för dig HÄR.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback