Valborgsmässafton, vilket aprilskämt! Ja...

Valborgsmässafton, vilket aprilskämt! Jag och Josefin har haft en mysig middag med härligt sällskap, vart på någon fest i skutskär, gick ut nykter på heartbreak o dansa lite, vart hos P och skulle dricka nattkaffe, dock är han nog världens sämsta på att koka kaffe men var kul att träffa han igen, händer liksom inte varje dag. Nu ligger jag och MMSbloggar i Josefins säng medans hon packar det sista, om en timme går hennes tåg så då ska jag vinka av henne sen ta en timmes morgonprommis. Normal tjej? 21 år och ute o går kl 6 på morgonen 1 maj?! Har dom i min ålder ens slutat festa då? :o Aja, ikväll är det dildoparty på schemat :D. Weei. Smell you later fuckers!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback