Utan mina vänner är jag ingentinng

Efter jobbet i fredags vart det en hurt med Mia och Rocco. Var ute i en 1 ½ timme ca, efter det åkte Mia hem och gjorde sig ordning, kom hem till mig och vi slängde i lite slingor. Vid 12 tiden rörde vi oss mot Interpool och mötte upp Limpis & Josefin. Satt och drack lite cider och snackade, helt plötsligt vart det bara jag och Mia kvar med Tim, Robin, Jonas och Adde. Satt och snacka o hade riktigt trevlig, myskväll vart det typ. Vid stängning åkte vi hem, somna som en stock.

Vaknar på lördagen i skaplig tid, åkte ner på stan med Mamm, Jörgen och Thim. Skulle vara smakråd åt lillebror som skulle köpa en skinnjacka. Efter en sväng på Carlings och en halv timme i provrummet så kände lillebror sig nöjd och mamma klev ut från affären några (läs många) kroner fattigare. Haaha. Hon får skylla sig lite själv när hon säget att jag ska följa med, älskar att shoppa killkläder.. Så enkelt men så jävla snyggt.
Efter stan åkte jag hem, gjorde mig klar och vart senare upp plockad av Mia och hennes Mamma. Förfest hos Limpis (där alla vart dyng), ner på heartbreak.. Alltså ni som såg mig och Josefin på dansgolvet, vi hade inte tagit E utan vi vara bara sjukt glada och taggade. Haaha. Vi körde på som aldrig förr, nästan lika "galna" som i Alanya. Sjukt kul. Efter krogen rörde vi oss upp mot Limpis där dom andra redan förfesta.. Hittade på ett par lärare i söderbacken och drog även med dom.. Satt och drack rosé fram till 05.30 innan vi la oss i sängen. TOPPEN KVÄLL. Kul att ena läraren var min systers idrottslärare, haahaha!

Söndag, vaknade kanske 15.00?! Låg på soffan tills 17 och beställde hemkörning. Muums. Dom andra bytte om eftersom dom hade ombyteskläder hos Limpan, jag där emot fick på med partyklänningen och high heels. Fick skjuts hem och duscha m.m. Kl 21 rörde jag mig mot P i Valbo för lite födelsedagsfika, mycket bättre kaffe denna gång. Satt hos honom till kl 12 innan jag rörde mig hemmåt. Mycket trevlig..

Det var min helg, och vet ni vad...?! DEN VAR GRYM!

Smell you later suckers.



Verkar som en riktigt bra helg :)

2010-05-11 // 13:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback