Jag saknar "min" lägenhet






Verkligen älskade den där lägenheten..
Meen men, vad gör man inte för att få leva livet?



den är i mycket mycket goda händer !



och tack :D

de är ju stina som fixar mitt hår, hon som bor där nu.



KRAM

2010-05-06 // 10:24:22
» Stina

Du kanske inte skulle vilja bo här som det ser ut nu, fniss fniss !

Bombnedslag deluxe för tillfället .. men för övrigt så har hallen blivit turkos och vardagsrummet är omgjort : )

2010-05-06 // 10:29:28
» ronja

Sv - Ja dom är/var riktigt söta =) Katterna fick polisen tyvärr ta bort då ingen ville ha dom =/ Och dom som ville, bland annat jag, ha dom hade ingen möjlighet. Det suger!



Det var en fin lägenhet =) Varför kunde du inte bo kvar i den?

2010-05-06 // 11:39:50
» lina

åh jag saknar den också, drygt att inte ha lika nära till dig längre !

2010-05-06 // 15:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback