In my head, you fulfill my fantasy

Vad är sann lycka?
Att jag själv och alla nära & kära mår bra.

Vilken är din största rädsla?
Oj, jag är rädd för döden. Men inte  att jag själv ska dö utan någon av mina nära.

Vilken egenskap föraktar du mest hos dig själv?

Kort stubin, kan tända till på ingenting.

Vilken egenskap föraktar du mest hos andra?
Lögner, folk som gillar att såra andra.

Vilken levande person beundrar du mest?

Oj, många.. Men ska någon nämnas är det min mamma.

Hur känner du dig just nu?

Tipp topp, nothing can bring me down.

När ljuger du?
När det gäller oväsentliga saker som kan såra andra.

Vad ogillar du mest med ditt utseende?

Olika från dag till dag.

Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos kvinnor/tjejer?

Omtanke, humor och att dom kan vara sig själv.

Vilka ord eller uttryck använder du för ofta?

Oh. Vet inte!? Ordet självklart används en del

Vem eller vad är ditt livs kärlek?
Mina vänner och självklart min Iphone ;P

Vilken talang skulle du vilja ha?

Damn. Finns för många att välja på.

Om du kunde förändra en sak med dig själv, vad skulle det vara?
Ha ett längre tålamod, sluta ”tröttna” så fort.

Vilken är din största bedrift?
Att jag några gånger haft mod till att utsätta mig för några av mina största rädslor.

Om du skulle dö och fick återvända som en person eller sak, vad skulle du välja?
Oj! Jag skulle faktiskt välja att återvända till mig själv. Att leva ett till liv omringad med mina vänner & familj skulle vara fantastiskt.

Vilken av dina ägodelar håller du högst?

Min telefon.. (haaha)

Vad är det värsta en människa kan uppleva?

Svek.

Vilken är din favoritsysselsättning?
Umgås med familj och vänner. Mycket tjat om nära och kära men, jag känner mig lyckligt lottad som får vara omringade av dessa underbara människor varje dag.

Vilka är dina favoritförfattare?

Hmpf, läst många böcker men aldrig koll på författare?!

Vilken påhittat person gillar du mest?
Pinsamt! Men hmm, Edward Cullen.

Vilka är de största hjältarna i ditt liv?
Det är två namn som ska nämnas, mamma och Josefin. Finns ingen som gett mig lika stort stöd som dessa två. Sen självklart resten av mina vänner och famil.

Vad ångrar du djupast?

Ingenting. Hällre ångrar jag det jag gjorde än det jag aldrig gjort.

Hur skulle du vilja dö?
På ett ”naturligt” sätt.

Vilket är ditt motto?

Har så många!



den här listan ska jag snoo :P



jag har ett inlägg med alla för ett tag sen, men då fanns ingen my littel pony eller diamant.. inte heller va armen klar. så kanske jag ska fota lite nya.. men är du jätte jättenyfiken så kolla viva.la.sarah på www.gaddad.se eller klicka på bilderna i interjuven :)

2010-05-06 // 16:32:22
» ronja

sv - Haha, jag såg att hon hade det i videon idag :p



Ahaa okej. Ska du jobba där eller bara har det bra? :) Låter hur som riktigt skönt att åka bort härifrån iallafall :) Tråkigt att du inte kan ha kvar den. Men förstår att det blir för dyrt att ha den kvar...

2010-05-06 // 17:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback